Cum un lant de fast-food-uri face +240% profit cu o simpla adaugare in meniul restaurantelor

Aceasta simpla schema nu este una noua, dar aplicata eficient, i-a adus lantului de fast-food-uri Burger King o crestere de 240% in profit.

Optiunea pe care au adaugat-o in meniu este o Extra optiune in a alege un topping, iar in cazul despre care discutam astazi este extra cascavalul din burgeri.

Spre exemplu, la comanda unui burger Whopper ai optiunea de a adauga extra cascaval pentru 50 centi.

Cautand online, se poate cumpara un pachet cu cascaval Kraft American Cheese de aprox. 9kg (480 felii) cu 70.65$, reiesind aprox. 15 centi/felie, ceea ce ii ofera BK in acest caz un profit imens de 240%.

Si aici nu am luat in calcul discount-ul pe care il primeste BK la cumpararea unor cantitati mari de cascaval.

Iata cateva sfaturi pe care detinatorii de restaurante/cafenele trebuie sa le ia in calcul:

  1. Adauga un produs pe care majoritatea clientilor il comanda oricum.
    In acest caz, cascavalul este aproape omniprezent in orice fast-food, astfel incat multi proprietari nici nu se gandesc sa-l ofere ca si Extra topping.
  2. Adauga produse pe care clientii nu le considera scumpe.
    Multi se gandesc la cascaval ca un produs low-cost din categoria ingredientelor simple.
  3. Poti face aceasta Extra optiune sa sune ca o favoare.
    Inlocuind textul “Extra” cu o alta expresie, clientul are impresia ca restaurantul vine in ajutorul lui, de ex: “Iti mai oferim…” sau “Mai poti comanda si:…” sau “Iti recomandam si…”

Aceasta optiune le este cunoscuta multor proprietari de restaurante/cafenele de pe platformele de comenzi online (Glovo, Tazz, etc) unde isi pot seta in meniurile lor produse Extra.

Dar de ce sa nu profitati de acest extra-venit si in restaurant/cafenea, cu servirea la mese?

Aceasta optiune se poate adauga usor si cu succes in restaurante la aproximativ toate preparatele, de ex: ciorbe (+smantana 3ron, +ardei iute 2ron,etc), pizza (+sos ducle 3ron, +sos picant 3ron, etc), salate, etc.
Dar se pot adauga deasemenea in cafenele, de ex: cappuccino (+croissant 5ron, +prajitura casei 6ron, etc), baruri: bere (+alune sarate 3ron, etc).

Avand Meniuri QR de la Furculita.ro puteti adauga simplu Extra topping/produse iar cand clientii scaneaza meniul si comanda un produs – pot adauga cu usurinta produse aditionale, chelnerul primind comanda pe telefon, poate vedea cu usurinta produsele comandate extra.

Mai jos puteti vedea cum arata comanda unui produs si optiunile Extra din meniurile QR de la Furculita.ro:

Ce mai asteptati?
Incepeti si voi sa beneficiati de un extra venit, contactati-ne, iar noi va printam si va trimitem GRATUIT spre testare (1 luna) meniurile QR, iar daca nu sunteti multimiti de ele peste 1 luna – nu aveti nico o obligatie de a continua.

Telefon/Whatsapp 0745.17.49.85 sau email info@furculita.ro

Succes!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *